sedanuratas Kızlar sabahtan beri bu belirtiler var sancım düzenli değil ama ara ara karnıma belime giriyor. İshalim midem aşırı bulanıyor anlamadım ne oluyor 🤷♀️ 35+3 31 haftadan beri doğum kanalında bebeğim 🤦♀️
sedanuratas Enfl Düzenli olunca gidicem kuzum bencede yumuşama başlamış demişti doktorum pazartesi demekki açılma başladı
Papatyamsi Kızlar bacagimin kaşıntısından ölecem ya gece dahi uyuyamiyorum aranizds öyle olan oldu mu 17+2 haftaligim
Hilalgc Geçenlerde bende de oldu kustum karnımda ağrı oldu aynı zaman da da ishal oldum bende doguruyoeum sanıp.esimi işten çağırdım ama.dogum değilmiş 😂 1 hafta geçti aradan hala dogurmadim tansiyonum.yukselmis galiba ondan kusmusum
sedanuratas Hilalgc ahahah inşallah benimde öyledir 😁 sabahtan beri vardı şimdi yok mesela yalancı sancı sanırım 😁