Nazli71 yaaa bende 13+2 biz de geçen hafta yaptırmıştık çok şükür güzel çıktı sonuclar darısı başına inşallah canım benim 😊😍 10 haftalikken erkeğe benziyor demişti pozisyonuda cok iyiydi iki taramada kesin belli olur dedim ama sağlığı düşünmekten aklıma dahi gelmedi sormak eve gelince aklıma geldi 😂😂😂