Busraafth Merhaba hanımlar 5 gün günüm geçiyordu test yaptım çift çizgi dün kan verdim bugün beta 16 çıktı ama hemşire kimyasal gebelik geçiriyorsun büyük bir ihtimalle dedi eve geldim adet oldum nasıl oluyor bu kimyasal gebelik bilgisi olan var mı
Birgul Busraafth bende aynı oldum 2 gün geçti test yaptım silikti sonra kan verdim sonucunu almadan da adet oldum 5 gün gecikmeli değerimde 20ydi zaten. Yani gebelik tam sağlıklı oluşamıyor adette vücuttan atıyor. Ben kimyasaldan sonraki ay hamile kaldım inşallah Rabbim sanada sağlıkla nasip etsin
Elbet-birgun-kavusacagiz Busraafth hemsire neye gore kimyasal gebelik dedi kimyasal olup olmadigi ikinci beta degerinden anlasilir. Ilk beta degerinden degil siz onu takmayin kafaniza ve iki gun sonra tekrar kan verin ayni yerde saglikli gebelik icin degerin en az iki kat artmasi lazim
MesOz Busraafth ben de kimyasal gebelik gecirdim. Kan testi ve hamilelik testinde degerleriniz hamile oldugunuz yonunde fakat herhangi bir kese olusumu gozlemlenmiyor. Dusuk sayilmiyormus oyle soyledi doktorum. Kanamanin baslangicini ve bitisini adet zamanindan sayarak rutin dongune devam edebilirsin demisti. Umarim istediginiz zamanda hayatiniza bu mucize dahil olur 🙏🏼
Sinemarslannnn Busraafth sağlıksız gebelik cnm bende yaşadım vücut oluşan gebelik ürününü sağlıksız olduğu için kabul etmiyor ve regli ile döllenme vücuttan atılıyor ama üzülme sonrası daha kolay hamile kalan bir sürü kadın var bende dahil
Esra0909 Birgul bende kimyasal gebelik yardım bu ay yeni bitti 2 gün oluyor biteli yumurtlamayı bekledin bilgi verirmisin
Birgul Busraafth amin inşallah bende kimyasal geçirdiğim ay cok ağlamıştım ondan önce de 1 düşüğüm var kese gelişmedi ama Rabbim hayırlı zamanda nasip etsin
Linaa12 Busraafth Sakın umudunuzu kaybetmeyin tam tersi moralinizi yüksek tutun neredeyse aynı ayda tekrar olma ihtimali bile çok yüksek çünkü rahim bebeği tekrar istiyor ☺️
Elbet-birgun-kavusacagiz Busraafth adet ooldum yazisini gozden kacirmisim k.bakmayin adet olduysaniz evet kimyasal gebelik ama siz yinede iki gun sonra kan verin bakin degere
halitefe Busraafth canım gecikme gününe göre betan çok düşük çıkmış ordan tahmin etmiştir ki adet olmuşsun beta herkeste değişir ama gecikmene göre seninki düşük gibi ama sen yine her ihtimale karşı yeniden kan ver üstüne görme falan olmuştur belki
Busraafth Elbet-birgun-kavusacagiz anladım canm benim hayırlısı olsun ne diyelim keşke elden bsy gelse ama yapacak bsy yok
Busraafth Birgul benimde nisan ayında 13 haftalık bir düşüğüm var sonra korunmadim bu ay doktor 2 büyük yumurta oluşmuş dedi çok umutluydum ama kimyasal oldu vardır bunda da bir hayır herşeyin hayırlısını nasip etsin rabbim
Hosgeldinbebek Birgul merhaba, ben de önce boş gebelik yaşadım ardından kimyasal. Bu durumda size araştırın vs dendi mi, doğal yollarla mı gebe kaldınız
ebrarecem Kimyasal gebelikte aslında vücudu sağlıklı gebeliğe alıştırıyor. 3 tane kimyasaldan sonra sağlıklı bir gebeliğim oldu.
Elifff25 ebrarecem ne kadr süre sonra bende iki kez ğst üste geçirdim ama neredeyse bir yıl olacak tık yok🙈
Cigdm ebrarecem kimyasalların neden oldu canım kimyasallarda çatlama iğnesi femara klomen falan kullandın mi
Birgul Hosgeldinbebek evet doğal yolla kaldım 3. Kez kalınca doktor bundada düşük falan olursa eşinle seni testlere alıcam dedi ama şükür 13. Haftadayım herşey güzel ilerliyor
Busraafth Hosgeldinbebek hayır bsy denmedi normal yolla kaldım ama yarın doktora gidecem bakayım o ne diyecek ins tekrarlamaz