20 haftalık gebeyim bir hafta öncesinde başladı herşey. Gece sızı gibi bişey hissettim kasklarıma dokunduğumda sanki aşırı derecede tuvaletim varmış gibi kasıklarım sertti. Bebek oraya toplanmış gibiydi.. Aradan 2 3 dk geçmeden bebek yukarı cıktı.. 1 haftadır geceleri böyleydi. Bu sabah da gündüz oldu. Bebek kasıklarıma iniyor sonra geri cıkıyor. İlk gebeliğim. Sizce erken doğum belirtisimi