Abf 28+4 deyim, ve acayip şiştim, 8 kilo almışım, karnım davul gibi, 2 ay daha nasıl gecer bilmiyorum 😪😪
Neslihan1903 Abf karbonhidratı komple bırak canım sıvı beslenmeye çalış ben 17 oldum 1 kilo almışım dikkat ediyorum zaten biraz kendi kilomda var sırf bebeğin işine yaratacak şeyler yemeye çalışıyorum 🤗
ece_2206 27.haftada 5 kilo aldım ben de ekmek aşırı tüketmemeye çalışıyorum :) doktorum normal dedi ama dikkat etmezsem daha çok alırım diye korkuyorum :)
Neslihan1903 Marbling mesela sabah uyandığımda bir bardak süt içiyorum içmem gereken ilaçlarımı içiyorum yarım saat sonra kahvaltı hazırlıyorum peynir zeytin domates salatalık biber tahin pekmez tahini çok pekmezi az olacak şekilde karıştırıyorum haşlanmış yumurta bir bardak çat veya ıhlamur içiyorum tam buğday ekmeği yiyorum 1,5 dilim 2 saat sonra badem ceviz fındık yiyorum ama çiğ olanlarından 3 saat sonra ögle yemeği yiyorum veya daha ileriki saatte bu kişiye bağlı tabi sebze yemeği yiyorum mesela ıspanak yoğurt bol salata ekmek sevmiyorum ben öğlen yemeğinde 2 saat sonra bir muz bir mandalina yiyorum akşamda 8 9 gibi ızgarada pişmiş et köfte balık tavuk ne yapacaksam ondan yiyorum yine yoğurt bulgur pilavı salata yatmadan 2 saat öncede tekrar meyve armut çöl faydalı elma meyve yemezsem kabak çekirdeği o da çok faydalı 🤗 umarım işine yarar 🥰
Yenigebe9 Neslihan1903 ay nasıl ozendiiimmm sürekli yiyorsunuz ben 5 haftadır açım 😂 umarım iştahım acilir
13ikranur 4 aydayım 4 kilo almışım zaten zayıfım ilk kızımda 11 kılo aldım dogum yaptım geldim 7 kılo gıttı 40 tan sonra bişey kalmadı inşalh 2.de kılo kalır die umut ediyorum herkesin derdi farklı işte😂