Merhaba 💕 8+5 haftalık hamileyim. Bulantı,kusma,tiksinme şikayetlerim hat safhadaydı.. iki gündür şikayetlerim azaldı özellikle kusma 😟 bebeğe bir şey olmuş olabilir diye endişeleniyorum. Bulantıları 12. Haftaya kdr sürer diyorlardı. Olsa bir dert olmasa bir dert gerçekten 🤦