Dina Selam kizlar ben 12 haftalik hamileyim shimdiye kadar gögüslerim aciyordu dokundugumda falan ama artik azaliyor hassasiyet sizce bu normal mi?((shishlik ama var
Cigdemarya Dina benim oyle bi aciyoki sabah yatakta yan döneyim derken uyku arasinda acidan çığlık attim resmen bu kadar acimasi normalmi
Polikistikanne 13 haftalık hamileyim 3 haftadır baya azaldı sadece ucu acıyor şişlik bile indi çok az. Ama bi problem yok şükür 🙏🏼
oglusunakavusmayibekleyenanne Dina normal canım benim de öyleydi sonra geçti şuan 27+3 deyim hassasiyet kalmadi