turansmom1 Ya benimkinde göbek fıtığı çıktı ama doktor sorun değil 1 yaşına kadar geçmesi beklenir böyle durumlarda dedi. 15 günlükken gittik probiyotik damla verdi gazina iyi gelir dedi. Iyi gelmez ise 1 aylık kontrolünde gaz damlası yazarız dedi onun icin bekliyorum bende canım. Hastaneden yenmemesi gereken yiyeceklerin listesini verdiler ona dikkat etmeye çalışıyorum ama iste yine de gazlı🥺