Oykuaygun benim karaciğer değerlerim çok yüksek çıktı zaten ağrıyla gitmiştim hastaneye sırt ve mide ağrısıyla safra kesemde taş varmış o kanala tıkanmış sonradan antibiyotik el düştü değerler kullandığım bütün vitamin ilaçlarını kestim yavaş yavaş değerlerim normale düşüyor. Sizinki farklı sebepten yükselmiştir belki