Bgmky Evet ordaydı korona sebebiyle klinik açtı kendine içeri eşinizi de alıyor bilginiz olsun ben her seferin de eşimle gidiyorum çok iyi oluyor onun da görmesi videolar fotoğraflar çekiyor hatıra kalıyor hepsi ❣🐣 yoğun bi doktor ama randevu sistemi ile çalıştıkları için randevu saatiniz de içeri alınırsınız beklemezsiniz yani bütün sorularınızı da yanıtlar takip eder sizi ben 17 haftalık hamileyim hala hiç kilo almadım en son gittiğim de sıkı bi takibe aldı beni çok ilgileniyor yani.