Esoo0698 Kızlar 20 haftalıkken oldum aşımı doktor 24te tekrar gel dedi ben şuan 24+5im ama bi sorun olmaz değilmi. Müsait olamadım bi türlü anca bugünü kaldım..
[silindi] Esoo0698 olmaz, benim ikinci icin 1.5 ay sonraya gun verdiler. Rutin kontrolle ayni gun olsun, pandemide gitmeyeyim tekrar tekrar diye
MystryYYy Esoo0698 bir sorun olcagini sanmam. Ben serklajlym ve tek.doz.ileri haftalarda vurdurcam ebe sknti.gormedi