Cumaserife Hanımlar ilk kızım 8 aylık ve şu an hamileyim aşı zamanı geldi hemşiremiz yaptırmamızı istiyo ama kızımdayken yaptırdım 2 doz bir yıl olmadı daha şimdi yine mi yaptırcam benim gibi olan varmı zararı olmaz belki ama hiç gidesim yok 🤷♀️
Ohaezgi Cumaserife canım bende hamileyim benim ve tetanoz aşısını 2 doz oldum ama doğurduktan sonrada 2 dozunu yaptırırsan ömür boyu yaptırmana gerek yok demişti eğer o son 2 dozunu yaptırmadıysan gerekli olabilir riske atma
Cumaserife Ohaezgi ilk kızımda yaptırdım iki tane yani geçen yıl ama bu kez 2 doz 2 doz 4 sefer yaptırmış olucam
naside6565 Benimde kızım 2 yaşında hamileyim bende yaptırdım sadece tek doz yeterli dedi hemşire ilk gebeliğimde yaptırdığım için gerek yok dedi 3 aydır yaptırmışım Bi zararını görmedim
Ohaezgi Cumaserife doğumdan sonra daha 2 dozun kalıyo işte eğer onları yaptırmadıysan tekrar istiyolar. İlk kosını doğurduktan sonrada son 2 dozunu yaptırdıysan ömür boyu gerekmiyomuş
elif_nazan Bende 1 hafta önce yaptırdım kolum iki gün ağırıyordu çok şükür ondan sonra geçti doğumdan sonra da aşılarım var yaptırınca yaptırmaya gerek kalmıyo inşallah takip ederim