Zeyno1309 37.3 günlük hamilelikten merhaba arkadaşlar, ☺️ size bir sorum olacaktı “İstanbul kartal Avicenna umut” hastanesi’nde doğum yapan memnun olduğu bi doktor olan varmı acaba doğuma çok az kaldı ama hala karar veremedim.
ElifDemirr Merhaba, ben Fatih Birola gidiyorum yaklaşık 15 senedir orada çalışıyormuş, benimde ilk doğumum merak ediyorum. İlgi alakası güzel bu zamana kadar.. Şuan 36+4 üm bu arada :)
Zeyno1309 ElifDemirr doğumda erkek doktorlara daha çok güveniyorum ama biraz çekiniyorum açıkçası erkek olduğu için ☺️
ElifDemirr Bir diş konusunda birde doğum konusunda erkek doktorlara ben daha çok güveniyorum canım :) Bayan nazik ve o kadar güçlü olmayabiliyor maalesef :) Diş konusunda çektim doğumda çekmeyeyim inşallah :)
Zeyno1309 ElifDemirr inşallah canım evet benimde 1. Doğumumda erkek doktor girmişti çok rahat oldu doğumun araştırma hastanesinde yapmıştım ama şimdi kovidden dolayı özel istiyorum 1 de kızım var hiç kimseyle durmayan