melmural ben geçiriyorum ağır geçiriyorum inşallah siz hafif atlatırsınız.Öncelikle sakin olun geçeceğini bilin bebeğe zarar vermiyor malum gebeyiz ilaç kullanamıyoruz benim doktorum ilaç kullandırtmıyor sadece her zaman ki kullandığım magnezyum,Omega 3,Demir ,vitamin,kan ilaçlarını kullanıyorum kendi kendimizin doktoru olacağız nane limon iç,bi kaşık pekmeze iki damla limon sık iç,ballı süt iç,kelle paça çok iyi ,kemik suyuna et suyuna çorba bol bol su iç,bol c vitamini elma portakal mandalina kivi,sarmısağı ez yoğurtla karıştır ye salatayı bol soğanlı ye inşallah hafif şekilde atlatırsın sakin ol çok geçmiş olsun