Herkese merhaba
9+2 yiz şuan ama ben bulantılarım dan mide ağrımdan hicbirsey yapamıyorum. Kendimi hastalıklı gibi hissettiğim içinde sürekli ağlıyorum. Ne yemek yapabiliyorum ne yiyebiliyorum canım hicbirsey istemiyor yatalak hasta gibiyim sürekli istifra ettim etmek üzereyim hep tetikte bekliyorum iki ilaç kullanmama rağmen yine de bulantım durmuyor. Aranızda böyle olanlar oldu mu hiç kendimi çok kötü hissediyorum 😞