Papatya3 benimde hep 2 hafta öndeydi bi çok dr a gittim sorun etmedi küçük olmasından iyidir falan dediler. Şimdi 40 haftalık yine 1 hafta önde normal doğum için bekliyoruz dr doğumm anından bıngıldaklar üstüste gelip kapanır çap küçülür tamamen normal doğuma engel değil dedi