Hlal66 22 haftalık gebeyim kızlar detaylı tarama için gittiğim doktor decavit diye bi vitamin verdi aranızda kullanan varmı ? 🧐
Birgul Hlal66 evet ben baştan beri kullanıyorum bir parça ekmeğe 5 damla damlatıyorum öyle demir takviye ilacı
Kubra2310 Hlal66 Ben üç ay folik asit kullandıktan sonra kullanmaya başladım. Decavit ve Ferro sanol Bittikçe al dedi doktorum bittikçe alıyorum 29 haftaya giricez hala kullanmaya devam. İlk zamanlar içemiyordum ama artık alıştım
Selin59 busbusbus10 ben 20 kilo aldım canım 55 ile hamile kaldım şuan 75 im ama ilaca mı bağlı bilmiyorum
Selin70 busbusbus10 ben de çok yaptı.dr um iştahını çok açmış bırakalım dedi.ve normal insana döndüm resmen ☺️
Kumruyar Beyzaeyza Valla bi aydır yeni iştahım açılmış tam onunla alakalı mi bilmiyorum benimki damla değil hap
Busra_0738 Hlal66 ben kullandım ilk gebelikte sadece folik asit içermiyor içinde vitaminleri de var kullan Bi sorun olmaz