Bircan68 Gece saat 12 gibi adet ağrısı gibi sancı başladı evde saat 6 ya kadar çektim banyoya girdim felan 6 da hastaneye gittik ben sandım ki bu sancıyla 3 4 cm açılma oldu bı cm dedi dünyam yıkıldı gene pes etmedim suni sancı verdiler inanilmaz lanet bişey o kendi sanciniz ağır geldiyse suniyi asla istemeyin bile ben kendimi yoldum resmen tekrar baktılar halen bı cm ve diyolar ki ilk doğum olduğu için iki saate bı cm açılma yani kafayı bozdum istemiyorum dedim doktor dayan dedi neyse öğlen 12 oldu ben öldüm ama halim yok dayanamiyorum dedim 2 cm olmustu ama çocuk kendini geri çekmis tekrar 1 e düşmüş kordon dolamış sezeryana aldılar saat 1 de doğum yaptım ayaklarimi hissetmeye başlayınca ağrım oldu biraz normal olarak ağrı kesici vurdular rahatladım saat 5 de ayağa kaldırdılar ve bı daha oturmadim tek önerim narkoz olduğu için başınızı sakın oynatmayin mükemmel baş ağrısı yapıyor ben bilemedim anlatılanlar gibi bı ağrı çekmedim ayağa kalkınca onun mutluluğuyla hiç oturmadim beynim çıktı neyse şuan iyiyim normal doğumun sancısı akıl işi değil şimdi olsa sancı başlar başlamaz hazirlanirdim saçımı yapardım makyaj yapardım direk sezeryana girerdim motivasyonum daha iyi olurdu hiç bişey anlatıldığını gibi değil çok rahat
esloka Bircan68 bende senin yaşadıklarını yaşamıştım saatlerce evde çekmiştim 1 cm di gittiğimde aynı sancıya rağmen yine 1 cmfı hic ilerlemedi vok zor doğurdum meğer kordona dolanmış hemde 2 kere
Msydn6 Bircan68 ameliyat esnasında mı oynatmamak gerekiyor başı canım orayı anlamadım bend eduydum bu baş ağrısı işinide merak ettim ??belden uyuşmalı oldun sanırım dimi heyecanlandınmı miden falan bulandımı peki ameliyat esnasında ne kadar sürüd ay ben korkuyorum ya uf benim ilki genel anesteziyle olmuştu 🥺
ozum06 Bircan68 bende doktor kontrolune gittim agrim oldugunu gorunce doktor acilmama bakti 3 cm di yatjs verdi dogumhane suni sanci cekmemem icin evde cek gel dedi ama kaynanam dayanamayip aksami gittim ilerlememis benmde korktum tansiyonum yukseldi oyle olunca bebegin kalp atisi hizlandi yatis verdiler 24 saat suni sanci cektim herturlu sanci seklini verdiler ilerlemedi oda benm hatam ikinmadim sonunda dayanamadm doktorda halimi gorunce sezeryan alalm dedi kabul ettim benm hikayemde bu normal dogum istiyordum sonuc sezeryanla bitti ama memnunum sag saglim oglumu kucagima aldim 😊😊
Bircan68 Msydn6 hem ameliyat hem çıkınca gerçekten öyle bı baş ağrısı var ki müthiş sakin hiç bir şekilde başını oynatma
esloka Bircan68 o zaman sezeryan kararı en doğrusu olmus cunku bende bilemedi ebeler yaptırdı ultrasonla bakılmadı açılma olmadıkça dayadılar sancıyı acılmadıkca sıkıldılar mosmor kesılmısım çocuk inmediği için ıkınma hissi dr olmadi cok kestiler mesela 5 sene oldu hala dikişlerim şişiyor alttan ayrıca öksürük hapşırınca altıma kaçırıyorum mesane sarkmış zor doğumda kardeşimde martta doğum yaptı kordom varmis zorlayıp dogurtöaya çalıştıkları için bebek kordonda boğuldu yohun bakımda kaldi allahtan sakat kalmadi oksijensiz kaldığı için sezeryan bu durumda şart her ne kadar normali desteklesemfe bunda iyi ki sizi yıpratmadılar
Bircan68 esloka sizinki daha da kötü olmuş ya geçiyor geçmeye de işte delip geçiyo çok Zor sezeryan bence ne olursa olsun daha mantıklı tamam ameliyat dikiş felan ama ne biliyim ben öneriyorum herkese
Caglayamac Bircan68 kesinlikle aynıları oldu 22 saat çektim son saatleri suni sancı öyle bir şey yok saç baş yolduruyor bilseydim böyle olacağını asla ısrar etmezdim normal olsun diye artık ikinci olursa süslenip püsleyip gitmek istiyorum inşallah🙏🏻😂
WmonallissA Bencede sezeryan doğum en iyisi, benimde ilk doğumum prenses doğumdu, normal başladı ama bebeğin kordonu kısa olduğu için bebek kanalda kaldı, başı bile görünüyordu ama mecburen sezeryana alındım ve sonrasında hiç zorlanmadım.
Sarisin_annee Bircan68 canım sezaryende uyanık mıydın ve ayağa kalkış ilk ağrılar nasıl ben onlardan korkuyorum
Bircan68 Sarisin_annee uyanık girdim ama çıktığımda uyuyomusun yatağa yattım öyle uyandım az bişey sakinlestirici vermişler ayağa kalkmada ben hiç bı sıkıntı yaşamadım ilk ağrıda yanma oluyo illaki zaten ağrı kesici yapiyolar ben sadece baş ağrısindan çok. Çektim onun dışında herşey güzeldi rahattı