Selinnna olabildigince dikkatli olmak lazim sirf bebek degil kendimiz icin de. Sebamed nispeten dalin, unibaby vs ye gore daha iyidir diye dusunuyorum icerik kontrolu yapmadim ama. Soyle ki benim gittigim bir dr demisti ki anne karninda dogan bebgin kordon kaninda mikroplastik cikiyor dusunebiliyo musun nasil bi cagdayiz diye. Bu sekilde bakinca cok korkunc bir donemdeyiz, tamamen korunmamiz imkansiz ama ne kadar korunursak o kadar iyi. Sirf kimyasal icerikli hijyen urunleri de degil, pazar manav alisverislerimiz, soludugumuz hava, buyuksehirler hepsi bizim ve gelecek neslimiz icin tehdit.