Attent ya ne gzel ama böle olunca şaşırıyorum benmde inş öle olur bir kızım bir oğlum war ama buda oğlum çok istiyordu az önce Okuldan geldi anne doktor kardeşime erkek dedi mi nasıl sewinçli yok oğlum kız dedi dedim ağladı konuşmadı küstü istemiyorum dedi daha durgun konuşmuyor ama içimden hep erkek diye geçiyor nedense doktor bana da dedi tam göremiyorum ama boş gibi kız gibi dedi ama erkek olsa çıkıntı olurdu diye düşünüyorum ama nasip artık