Gul96 Canım öncelikle sakin ol bişey olacağını sanmıyorım bende geçenlerde. Öyleydim cok korkmuştum seni anlıyorum fakat bu haftalarda böyle olabiliyor tatlı bişiler ye soluna yat bekle olmadı kalk hafif yayılarak otur karnını sev onunla konuş kaşı falan az bi hareket görsen bile sağlıklı olduğunu anlarsın. İnşallah birşey yoktur ara doktorunu olmadı ama önce sakin ol