Senaesmer tatlım doktorun çok iyi olsaydı hareketsiz bir embriyoyu transfer etmemesi gerekirdi. Benim çok seviyorum diye devam ettiğim bir doktor 1 yıl boyunca benim polikistik oldugumu anlamadı ya da söylemedi. Ben 4 yılda 3 düşük yaptım sonra acıbadem de tüp bebek yaptırdım. Doktorum daha ben transfer masasındayken o kadar kendinden emin konuştu ki. Şu an çok şükür r ikizlere hamileyim. İnşallah sen de en kısa zamanda güzel haberi alırsın. Çok dert etme