Merhaba hanımlar dün idrar testi tsh testi filan yaptırdım sonuçlar geldi doktoruma attım ama çok yoğun olduğu için biraz geç dönüyor . İdrar da protein eser miktar da yazıyor yanı idrarda protein kaçağı filan mı var anlamadım ? Bide tsh 2,72 çıkmış ilaçta kullanıyorum ama bana biraz yüksek gibi geldi 🤔 benim gibi olanlar var mı aranız da ? Bu arada 25 haftalığız 😇