Sngl27 Bu sabah şeker testi için kan verdim açlık şekeri 125 çıktı glukoz içtikten sonraki tahlil sonucum çıkmadı daha , dahiliyeye yönlediricem dedi doktorum tiroit 3,11 çıktı yüksek çıkanlar ne yapıyor ??? Başına gelen var mı ?
Arasarzu Sngl27 Tiroit değerim 4 haftalık hamileyken 3.1 falan çıkmıştı 30.haftamdayım bu zamana kadar ilac kullanıyorum her ay dahiliyeye gidip kan veriyorum doktorum değerlerime bakıyor doğuma kadar devam edeceğim şeker içinde dahiliyeye gitmeniz gerekiyor ölçümlerinizi her ay yapar sizi yönlendirir
Dryalp Sngl27 20haftalık olduk açlık şekeri 95altında olması gerek dikkat edin endokrin doktoruna gitmenizi tavsiye ederim tiroid benim bu çıkıp bu düştü.şimdi 3.80lerde çıktı ilaç verdı 3ün altında istiyorlar onu sıkıntı olmaz suanlık dedı şeker için inisülin kullanıyorum canım
yasen1 Sngl27 diyete sıkı uyarsan düşer insallah sknti yapma ölçerken sakin olmaya çalış kac saat sonra ölç dedi doktorunuz yemekden sonra. Tiroid genelde hamilelerde oluyor bende hamileligimin basından beri ilac kullanıyorum
Anne18 Sngl27 tiroit hastasıyım ilaçımı her gün erken saatte aç karınla alıyorum değerim 7 den 1.45 e düştü canım
Knkhbb Benimde o civarda çıktı yüksek bir değer değil ama gebelikte biraz daha az olmasını istiyoruz dedi 3 haftadır troit ilacı kullanıyorum yarın tekrar dahiliyeye gidip kontrol ettiricem yeni sonuca göre bıraktırıcak doktor
Sngl27 Arasarzu yeni geldim hastaneden dahiliyeye yönlendirdi doktorum tiroit için ilaç yazdı şeker için cihaz verdi ölçüm yapıp yazmamı istedi diyet yapıcaz 10 gün düşmezse insülin dedi
Arasarzu Sngl27 Geçmiş olsun bende ilac kullanıyorum şekerim içinde diyet yapıyorum ama ölçüm yapmıyorum gerek yok dedi doktorum hayırlısı olsun düşer inşallah sizinde
Sngl27 Arasarzu ölçüm yapmadan düştüğünü nasıl anlıycaksınız bana 10 günölç ama baktın hiç düşme yok bekleme 10 gün gel insüline başlarız dedi sizede çok geçmiş olsun düşer inşallah
neslikr Benimde tiroit 3.06 çıktı normal dedi her ay düzenli tahlil yaptırıyorum tiroit hastasıyım ilaç hiç kullanmadım
hulya1esila 20 haftaligim gebelik öncesinden beri tiroitlerim yüksek 25lik ilaçla başladım 75 ike devam ediyorum her ay dahiliyeye de kan veriyorum şu an düştü.ama kontrol altına alınması gereken bir durum
Sngl27 Dryalp dahiliyeye yönlendirdi doktorum çok iyi bi doktor vardı takip edicez dedi şeker de hiç düşme olmazsa bi kaç gün baktın dedi bekleme dedi kardeşimde de gebelik şekeri vardı genetik o zaman düşmeyebilir bakalım dedi tiroit için hap verdi bakalım düşecek mi
Arasarzu Dryalp Doktorum gerek yok dedi şekerin çok yüksek değil dedi her ay gidiyorum değerlerime bakıyor
Sngl27 yasen1 zaten diyet gibi beslenen biriyim şok oldum şeker çıkınca tatlı sevmem o kadar yemem ekmek yemem genetikmiş sabah aç karnına ve akşam yemekten bir saat sonra ölçüm teşekkür ederim 🙏🏻
Dryalp Sngl27 beni de yonlendırdı dahiliyedeki doktor da oraya yönlendırdı daha iyi bakar diye takıp et ama ben inisülin kullanıyorum sımdı diyet yapıyordum arada kaçıyor o yüzden ıgnede istedim tiroit düşer insallah ya🤲🏻
Gulenay1234 Sngl27 tiroit 6 ilaç kullanıyorum düşmesi için 1,5 Aydır en son dozu yükseltti iki hafta sonra tekrar tahlile gircem
Sngl27 Gulenay1234 geçmiş olsun düşürürüz inşallah doktor Allah çözümsüz dert vermesin çözümü var bunların dedi
Esrahmet Sngl27 benim de yüksek çıkmıştı Doğuma kadar ilaç kullandım şükür kızımda da görülmedi bende de Doğumdan sonra geçti ilacı düzenli kullandığınızda geçiyor korkmayın geçmiş olsun