Leman3 32+1haftalık hamıleyım.dun gıbı hatırlıyorum 12haftamı .vakit cok cabul gecıyo sankı.hıc bır seye yetısemıyorum sankı.daha alısverıs yapmadım 35-36da yaparım dıye dusunuyorum.sızler nasılsınız ?
Ayseege6156 Leman3 25 haftalığım bu 2. Trimester hiç geçmiyo 😅😅 rabbim bebeğinize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah 😊🤲🏻
Durukusunannesi Leman3 bence de çok hızlı geçiyo daha dün gibi hatırlıyorum haftası dolsa da şekli değişse diye beklediğimi 35+2 haftalık olduk artık şeklimiz belli ☺️🤰🏻👼🏻
Salser1985 Leman3 99 dan sonrasını hatırlamıyorum son 40 gün 34 haftadayız Allah hepimize yavrularımızı sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Narin9 Leman3 evet zaman geçiyor bizde 32+0 olduk yavaştan eksiklerimizi tamamlıyoruz sende o haftalara bırakma canım en geç 35 36 da hazır olsun eşyaları ne olur bilemeyiz miniklerimizi erken gelmeye kalkarlarsa😊
Eylemanil62 Bir bana zaman geçmiyor gibi geliyor galiba 🙄 hemen doğsa da sevsem,koklasam istiyorum , hep aldığım kıyafetlere bakıp sarılıyorum 🥰 23+1 daha çook zaman varr
Snszasla Leman3 31 haftalığız zaman geçmek bilmiyor desekte geçiyor valla 6 haftalıkken öğrenmiştim çok yoğun bulantı kusma yaşadım serum bile yedim geçmeyecek sanıyordum ama şimdi hafta sayıyoruz 🤗🐣 gerçekten çok güzel duygular sağlıkla kavuşalım inşallah
Leman3 Aynen anne adayları:)ben 26haftaya kadar bulantı cektim.99gun yazdıgımı hatırlıyorum sımdı 7hafta kalmıs:)aralık ne zaman gelicek diye düsünürken şimdi kasımdayız:)
Dilara1503 Leman3 bende alışveriş için suan ideal zaman 35 geç olabilir yıka kurut ütüle yerleştir derken çok zaman alıyor ben 26 da başladım daha yarısı bitmedi yıkamanın 2 gündür yıkıyorum kuruma bilmiyo havalar soğuk mecbur içerde asıyorum daha kalanlar yıkanacak kuruyacak ütülenecek yerleşecek derken 30 haftalık olurum 🤩
Angelsmom Leman3 son 99 dan sonrası çok çabuk geçiyor😊 bana öyle geldi ne ara 36 günümüz kalmış hayret ediyorum. Karantinanın ilk aylarında öğrenmiştim gebe olduğumu Allah’ım nasıl hastanelere gideceğim diye düşünürken şimdi kucaklamama sayılı günler kaldı. Sağ Salim gelsinler inşallah tüm bebişlerimiz 🤲🌸