Pişik kremi için bir tecrübem yok henüz ancak göğüs için kesinlikle gümüş kapak tavsiye ederim. Bende gümüş kapak aldım ve inşallah iki haftaya doğumum var çevremde kullanıp memnun olmayan yok. Ve bebeğin ağzına cildinize hiç bir.sekilde kimyasal madde değmemiş oluyor 😊