Bizde 32+4 üz bugün..31+5 te 1900 gr.dik..birdahaki kontrol haftaya bakalım...3ün üstünde olur diyor doktorum ama iri bir bebek değil...kızlar bu benim ikinci gebeliğim ilki szeryandi ve inanın çok rahat çok güzeldi..o belden vurulan iğneyi hic merak etmeyin korkacak bisey yok...e