Fatmanursanliii Erken kendisiyle çalışmış ve aile dostumuz olduğu için yanında çalıştığı bir hemşire olduğum için pembemavi gönen bey diyorum üzerine doktor tanımam işinde çok titiz ve işine sadıktır kesinlikle gönen çelebi🙏