Hanımlar epey uzun zamandır su gibi akıntım oluyor. Kokusuz renksiz. Sanki çamaşırıma su damlamışta ıslanmış gibi 🤔 Amniyon suyumu acaba bu diye aklıma geliyor ama doktorum her kontrolümde suyumun yeterli olduğunu söylüyor. Ama hiç alttan bakmadı bir sorun varmı diye. 32. haftamdayım. 24. haftadan beri var bu akıntı. Aranızda böyle bi akıntıyla karşılaşan varmı? Sizlerin doktoru ne dedi bu konuyla ilgili 🤔