NurayAlperen 1.5 yaşında bebeğim var,devam sütüyle bebe bisküvisi içiyor biberonda.dişlerinde sararma oldu nasıl çözüm bulabilirim bi fikri olan yada karşılaşan varmı acabaa 🤦🏻♀️
Matildaa NurayAlperen 1,5 yaşındaki bebeğinize bebe bisküvisini artık eline verin yesin ve normal yemekleri yemeye başlasın. Be birde dişleri ilk çıktığından bu yana düzenli fırçalanması gerekiyor. Bir tane dişi olsa dahi küçük fırçayla o fırçalanması gerekiyor. Bundan sonra artık düzenli fırçalarsanız geçer belki
NurayAlperen Matildaa normal yemek hiçbir şekilde yemiyor hamile olduğum için emmeden ayırdım,biberona alışıncada yemeği bıraktı..tekrar uğraşıyorum ama daha yemiyor.