Minos_gh2010 esiniz varsa yeterli olabilir,cok fazla kisi olmasin etrafta derim cunku pandemi aile icinde yayiliyor en cok. Riske atmayin ne kendinizi ne bebegi. Olacaksa da sabit bir ya da iki kisi olsun, dikkatli ve sizdeyken baska insanlarla gorusmeyecek kisilerse tabi. Dikkat edin kendinize