Boncukgiller003 canım ben günüm ile birebir gidiyormusum doktor dedi bide bu aralarda çok fazla değil hafif karın kendini belli etmeye başlarmış başkası fark edemez ama anne fark edermiş birde giydiğin kıyafet de hafif sıkma olması da normalmiş doktorum ne dediyse günü gününe uyuyor her gün iğne vurunuyorum haliyle hergun karnımı görüyoruz ve eşim ben ailem cidden denilen tarihte azda olsa farkettik bende dedim okadar küçük ki nasıl olur da belli olur ama yavaştan başlıyormuş kendini belli etmeye uzman demese bende gaz bu der geçerdim ama gaz olsa sabah kalktığımda inmezmi her saat aynı 🤷