isimsiz123 cok normal bunlari düşünmen ama biraz rahatla, belirtiler herzaman devam etmiyor günü gününe değişiyor. Hamilelik belirtileri pat diye başlamıyo oyle de bitmez.
Benim bebeğim karnimda gelişimini durdurmustu gecen sene ama tüm belirtilerim devam ediyordu örneğin ve hcg değerim sıfırlanana kadar da devam etti.
Gogus hassasiyeti mide bulantısı baltalar vs. Bunlarla kendini dinleme aklına bisey takıldığında doktora git bebeğini gör rahatla. Zaten 16 17den sonra onu hissetmeye başlayacaksın hersey daha kolay olacak.
Sigara konusunda yorum yapamam.
Umarım hersey istediğin gibi ilerler ve mucizeye saglikla kavuşursun