Ben Gülçin Hanıma gidiyorum. 37. Haftamdayım. İlk muayeneye başkasına gitmiştim ondan sonra hep Gülçin hanıma gittim. Çok memnunum.Çok ilgili, güleryüzlü, her konuda soruma cevap veriyor, kendisi sürekli anlatıyor,her gittiğimde başka şikayetin aklına takılan bir şey var mı diye soruyor. Hareketsizlik sebebi ile gittim neredeyse yarım saat bebeğimin her parmağının hareketini gösterdi içim rahat etsin diye.🥰