littlefinger Elifyusra 8-10 tane kuru kayısıyı 3 bardak suyla kaynatıyorum içine biraz şeker lezzetlendirmek için kayısılar yumuşadıktan sonra blenderla çekiyorum bir bardağa koyup içiyorum. İster sıcak ister soğuk tadı fena değil. Beni bir tek o rahatlattı. Sonrasında sabaha kadar wc için uyanabilirsin ama 😅 Bir de doktorum kabızlık için magnezyum diasporal verdi onu kullanıyorum sende bir danış istersen.
Minos_gh2010 Elifyusra canim bende ayni sikayetimi söyledim doktor magnezyum yazdi Cok sukur cok iyi geldi ekstra olarak kayisi hosafi yapip ictim bol bol