Bizde 31.haftadayız kızlar iki gün önce hepsini yıkadım 30 derecede.İki kez durulama yaptım serdim kuruttum 😍 Detarjan olaralta unibaybi hassas ciltler için sıvı detarjan ve yumuşatıcısı.Öyle güzel koktular ki anlatamam.Dünde ütülerini yaptım temiz bir çarşafa sarıp kaldırdım.Doğuma yakın dolaba dizeceğim inşallah.Ütülemek çok zaman alıyor inanın.Biran evvel daha ağırlaşmadan yapın derim