Cansuyasar Hanımlar 3 gün sonra sezeryana giricem sizde durumlar nasil bi heyecan bastı pazartesi 39 oluyorum😍 bir an önce hayirla kavusmak istiyorum prensesime😍doğum hikayemi sizlerle paylasicam inşAllah🤗
Beyzabyk Cansuyasar rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻 Bende 8 gün sonra sezaryen olacağım hem korku hem mutluluk hepsi birden yaşıyorum 😊
Minikmucizem6119 Benim oğluşum da gelsin artık dua edin kızlarrr 🥰 son 6 günümüz kaldı ne bir nişan ne bir sancı hiçbir şey yok. Hazır kıta bekliyoruz 39+2 olduk ama yalancı sancı bile yok.
Minikmucizem6119 Cansuyasar şimdilik normal gözüküyor canım eğer son dakikada bir değişiklik olmaz ise