baby26 Kızlar 38+5 im bebeğin kilo alımı durmus 10 gün de sadece 30 gram almıs kordon dopler i normal cıktı şimdi nst deyim cıkınca konusalım dedi böyle olanlar acaba beklediler mi son ana kadar yoksa dogum başlatıldı mı?
Busbushatun baby26 benmde kızım son 2 gafta kılo almamıstı hıc 3500 dogdu 38+3 te korkmayın haftanız guzel zaten
baby26 Busbushatun o haftada başlattılar mı sancınız. Filan mı vardı yoksa sezaryen mi yaptılar kilo almamış diye
Busbushatun baby26 hayır beklıyorduk doktorum almakla ılgılı bse demedım kalp atısı fılan normaldı sonra bı gece suyum geldı sancım başladı ama dogum ılerlemeyınce sezeryana alındım
baby26 Busbushatun sağlıkla büyütün 🥰 insallah benim kızım da beni cok bekletmez içerde almıyor bari dısarda büyütüyüm hayırlıca 😊😊🥰