ben de doğum yaptığımda göbek düşene kadar yıkamayın demişlerdi ama bizimkinin göbek 11′nci güne kadar düşmeyince öncesinde gönek bölgesini streçle sarıp yıkamıştık. bebekte doğduğunda varolan verniks kazeoza denilen koruyucu tabaka onu birkaç gün daha dış etkilere karşı koruyor diye doktorlar bu şekilde tavsiye veriyorlar.