Nesli123 Merhaba, doktorun verdiği tarihten önce doğum gerçekleşirse, doğum öncesi 8 haftalık izinden kalan günler ya da haftalar doğum sonrasına eklenebiliyor mu, yoksa doğum yağınca direkt doğum sonrası 8 haftalık izin mi başlar
Aysegul52 @Nesli123 Erken doğum yaparsanız doktorun verdiği doğum tarihine kadar olan gün sayısı doğum sonrası 8 haftaya ilave edilir doğrudur
Aysegul52 Minikmucizem6119 evet doğru kamu da böyle oluyor erken doğumlarda ilave yapıyorlar gününü geçmiş bebeklerde ise doğduktan sonra direk 8 haftayı başlatıyorlar ne kadar geç doğduğuna bakmıyorlar
Nesli123 Aysegul52 peki ekstra bişey rapor falan yazmaya yani doktorun yazmasına gerek var mı yoksa idare otomatik mi yapıyor, bir bilgim olmadığı için soruyorum🙄🙄
Nesli123 Bebislerimiz tabi ki ayrılacağım🥰 olur da Bi iki hafta erken doğum olursa o dönemdeki kalan hafta mı doğum sonrası 8 haftalık iznine eklenebiliyor muyum yoksa onlar yanıyor mu onu merak ettim. Bir bilgim olmadığı için 🥰
Aysegul52 Nesli123 zaten doğum belgesinde yazar örnek veriyorum 39+0 da bir erkek bebek dünyaya getirdi diye yaZıyor ona göre 1 hafta doğum sonrasına eklenecek kuruma onu verirken söylersiniz
Nesli123 Aysegul52 şu an 24.haftadayım idari iznim başlıyor 32.haftada da çalışamaz alacağım bakalım🙏