Normalde gebelik yok 5 in altı olduğu için şüphen devam ederse 2 gün sonra kontrol ettir hadi birbirimize umut olalım :) ben dün beta baktırdım öğlen saat 13.30 da 2.77 cıktı bugün sabah 08.30 da baktırdım 3.19 olmuş yarın tekrar baktıracağım birbirimize dua edelim umarım yarın daha da artmış olur :)