Yasanixxxx 35 haftalık hamileyim kızlar doktor sezeryan olacak dedi ama gün vermedi daha sizlerin nasıl olacak..
ozlem-06atli Yasanixxxx 34. Haftada günümü aldım. 12.12.2020 de kavuşuyoruz inşallah oğlumla 💙 Sağlıklı hayırlı doğumlar. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
UmaysMom Yasanixxxx 33+1 olduk bugün, 30 aralık görğnüyor aslında normal doğum tarihi ama mecburi sezaryen olacak gözümde retina tabakam çok ince ıkınmamam lazım diye. Bugün gidicez doktora bakalım ne dicek doktor. Tarih vericek mi acaba çok heycanlıyım 🥰
NeslihannK Yasanixxxx 35+4olduk bizde Normal doğum.olucak insallah Son ana kadar bisey çıkmazsa 🥰 Oglusum biraz minnak olucakmis sadece o kadar 🤗
sareninannesi_ Yasanixxxx 36 haftalığım normal olcak sanırım 38.haftada çatı muayenesinde tam netleşecek 😊
Lara44 Yasanixxxx bende 34 haftalığım doktorumuz 37 de alacağız dedi inşAllah 🙏🏻 Geçen sene temmuz da Doğum yapmıştım, bir de plesantam aşağıda beklemek sakıncalıymış… sağlıkla gelsinler 🌸