Selam arkadaslar . 32 hagtaligiz. Gece ilk defa sol bacagim agridi ama sancilandi bacagim . Bobreklerimin ordan diz kapagima kadar sol bacagim agridi cok tuhafti bir giriyor bir geciyordu . Sancı mi diye cok korktum ilk defa oldu sanci olsa sag bacaktan da gormez miydi ayni anda iki taraftan .
Üstüne yatmayip düz yatınca geçti . Suan bir sey yok üstüne yatmama rağmen 😔