Gizzzz ben sezaryen doğum yaptım ve çıkar çıkmaz doktorum takmamı söyledi zaten doğum çantama da almıştım kesinlkle kullanmalısınız gerçekten çok faydası var hem rahat nefes alıyorsunuz hem karnınızı sıkılaştırıp ödemler gidiyor 1 ay boyunca hiç çıkarmadn kullandım ve bnm karnım hiç kalmadı doğumdan sonra 😊