Cetins Bennn 💁♀️ Ben pko luyum 3 senedir tanışıyorum hastasiyim aramizda gercekten bag olustu artik ilk gittiigmde 18 yasinda dusukle gitmistum cocugumun olmasi cok zordu yanina gittigimde hungur hungur aglayip lutfen beni yargilamayin ve gercekleri söyleyin demistim oda sevmissin evlenmissin anne olmayi istemek suc olurmu hic kim yargilayacakmis seni dedi bana seni tup bebege göndermem lazim fakat 18 yasindasin kabul etmezler beklemek de senden birsuru sey goturebilir sana acik konusuyorum dedi ama seninle ugrasicaz bana guveniyormusun dedi güvendim durustlugune 3 ay tedavi 5 ay sonra ara verince gebe kaldim birsuru saglik sorunum oldu sabahin 7 sinden tutunda gecenin 12 sinde bile yazdim hepsine cevap verdi benle uzuldu benle sevindi erken dogum yaptim hep yanimdaydi bana dogumdan once sarilip her sey yoluna girecek hadi biraz uyu sen cok yoruldun dedi dogumdan sonra cok ilgiliydi ve simdi ben 17 haftalik hamileyim suprix oldu karnim kist doluymus tehlikeli yim ama ummahan hanim merak etme birlikte halledecegiz allahin izniyle tup bebege gerek kalmadi cok sukret dedi 21 yasindayim hic bi zaman asagilamadi yaşımdan ötürü ve bu sefer biz onunla ne yollardan gectik iyiki var ona o kadar minnetarim ki ayagina tas degmesin 😭 kusura bakma uzun yazmak istedim ne kadar memnun kaldigimi anlatabilmek icin ama anlatacak o kadar sey varki kelimeler yetmezzz