Merhaba kızlar, yavaş yavaş alınacak şeyleri tamamlamaya çalışıyorum. 20. Haftadayız henüz ama parça parça almak istedim eşyalarını. Ufak tefek şeyler dışında biberon kaldı gibi önemli olarak, hep Avent biberon bakıyordum ama bugün tommee Tippe Biberon markasını duydum onun için de anne memesine yakım biberon diye bahsetmişler fiyat olarakta avente göre daha uygun gibi geldi sanki ama kararsız kaldım hangisi daha iyidir acaba kabul etmeme durumları da olabiliyormuş sanırım. Alan, kullanan, yakınından duyan varsa karşılaştırma yapma konusunda yardımcı olabilirseniz sevinirim, teşekkürler ☺️ 🤗🌸