Nn20 Başakşehir çam şakura şehir hastanesinde randevu aldım Nihan ilhan adındaki doktora, daha önce gidenler varsa tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
Gamzeeakt Nn20 Merhaba ben de çam sakuraya gidiyorum doktorum Nihan İlhan kendisi gayet ilgili bir doktor gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz
Msydn6 Nn20 Bende oraya gidiyorum genelde her randevuda başka doktor denk geliyor bugüne kadar 4-5 farklı doktorda muayene oldum hatta yarında randevum var bütün doktorları iyi canım genel olarak ben şuana kadar bi sıkıntı yaşamadım
Nn20 Gamzeeakt merhaba doğum için bilgi aldınız mı kendisimi giriyor yoksa kim denk gelirse mi? Bu arada muayene sırasında asistan veya öğrenci oluyor mu yanında
Nn20 Habibee123 perşembe cuma 10-11:30 gibi açılıyormuş çok araştordım ama bu sabah uyku tutmadı 08:05 de bakıyım dedim son üç dört tane vardı hemen aldım yarına hemde sizde cuma sabahı deneyin belki pazartesi randevusunu açarlar
Nn20 yavrukelebekk muayenede yanında öğrenci asistan kaç oluyor mu ? Ben şimdiye kadar hep nisa hastanesine gittim biliyorsunuzdur orada tüm doktorlar kadın bir o yönden tereddütlüyüm sanırım cok güzel bir hastaneymiş biraz bilgi verir misinizb?
yavrukelebekk Nn20 ilk gittiğimde yanında kimse yoktu ama genelde bayanların yanında bayan öğrenci oluyor. Hastane çok güzel makineleri yeni ben memnunum her muayenede tansiyon ölçümü yapılıyor ve her hamileye kan ve idrar tahlili yapıyorlar
Nn20 Msydn6 teşekkür ediyorum. Muayenede asistan oluyor mu yada öğrenci sanki çyle okumuştum aslında ben sürekli nisa ya gittim orada tüm doktorlar kadın burada nasıldı siz baya gitmişsiniz bilgi verirseniz çok memnun olurum
Msydn6 Nn20 bi asistan oluyo genelde yanlarında ama musyrne esnasında ben hiç odsda radt gelmedim sürekli hareket halindeler belkide ondan bilemiyorum
Ssmmra Nn20 valla sürekli değişiyor stajerler ben gittimde bayan denk gelmişti canım ama stajer bakınca da insan bir şey anlamıyor bana pek bı açıklama yapmadı nihan hanımda öyle sen git bakalım beğenicen mi yazarsın bana
Betul584600 Bende bugün gittim Adnan diye bir dra ilgilendi şuan 36+3 iki hafta sonra çatı muayenesi için gel dedi randevu bulurmuym bilmiyorum acilden giriş yapsam bakarlarmı acaba?
Ervaeymen02 Bende,4 haftalık oldum orda kaydimi açtırıp doğumumu orda yapmak istiyorum ama hangi doktorun iyi olduğunu bilmiyorum İlk kez gideceğim önerilerinizi alabilir miyim
Nn20 Ervaeymen02 okuduğuma göre berfin hanım varmış sonrasında nihan hanımı duydum okudum ama hiçbirisini malesef görmedim tanımıyorum yarın nihan hanımı tecrube edicez bakalım nasıl geçicek yazarım
Nn20 yavrukelebekk çok teşekkür ediyorum yarını zor bekliyorum inşallah anlattığınız gibi güzel geçer 🍀