Ugurlu90 Kızlar bugün saat 10da doguma giricem 39 haftayım tam bebişim makat geliş o yüzde sezaryen olucak. Bana dua edin lütfen sağ sağlim yavrumu kucagima alayım 🤲💕 Bende herkese dua edicem inşallah rabbim isteyen herkese nasip etsin ❤
yigitalpinannesi40 Ugurlu90 Rabbim sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin insallah canım bugün bende aynı saatte 10 da sezeryan doğuma giriyorum rabbim ikimizin de yardımcısı olsun 🙏🏻☺️
Busrabdullah_123 Ugurlu90 makata gelince sezeryan mi oluyor cnm norml olması lazım değil mi rabbim kurtarsın ınsallh 🥰
Bsraskmn Ugurlu90 rabbim doğumunuzu kolaylaştırsın sağsalim kucağınıza alın inşallah bende tam 39 haftayım bugün kontrolümüz var henüz kanala inmedi sizde dua edin hayırlısıyla gelsin bebeğim🙏🏻
Gulsummyuksel Rabbim yardımcınız olsun sağ salim kucağınıza alın inşAllahh 🥰 daha 130 günüm var böyle doğuruyorum doğurdum diye görünce heyecan yapıyorum 😂
Ugurlu90 Busrabdullah_123 yok canim bebiş donmedi kafası yukarda dogum kanalına poposuyla girdigi icin sezaryen olucam ilk dogumum
Ugurlu90 Allah hepinizden razi olsun dualarimiz karsilikli rabbim hepimizin yuzunu guldursun inşallah