Kubra_kbr Anneler yenidoğan için hangi biberonu tercih etmeliyiz? Biberonu hemen vermeyi düşünmüyorum ama ne olur ne olmaz diye yine de alayım diyorum. Philips Avent mi yoksa tommee tıppee antikolik biberon mu?
Kizimveoglumm Kubra_kbr tomme tippe aldım ben avent kızımda kullanıyorum memnunum bide onu denemek istedım 150ml cam olanı aldım
Mplt Kubra_kbr Nuk marka cam aldım. Anne göğsü hissiyatı veriyormuş. Avrupa’da en çok tercih edilen yenidoğan biberonu diye okudum 🤷🏻♀️
Kubra_kbr Selin2 tabikiii benimde tercihim cam, tommee tıppee de şu antikolik özelliği cezbediyor işte kararsız kaldım o yüzden
Bebislerimiz Bende avent aldim ama daha kullanmadim kullanan arkadaslarimin memnuniyeti üzerine aldim
Kizimveoglumm Kubra_kbr ben kızımda avent kullandım memnunum tomme aldım işte bakalım bence güzeldir cünkü okadar kişi almış denemiş hemen hemen avent gibi nerdeyse tomme al dene avent zaten güzel bide bebek tutacak mı o var 😇😂 inşallah bol bol sütümüz olur hiç gerek kalmaz ama insan diyor kenarda dursun 😇
bburcu Kubra_kbr hayır normalde doğumdan önce geliyordu ama son gün hastanede yattım çok stres oldum ondan kesildi yara oldu sonrada 3.gün düzeldi
Melmur Kubra_kbr Ben cam kırılma ihtimaline karşı o şekilde aldım birde indirime girmişti uygun fiyattan aldım canım yoksa tabiki 4 tane kullanılmaz ikisini kullanırım ikisi yedekte durur.