kaderbalaa ilk 2 gün pembe-açık kahverengi 1’er damla lekelenme oldu sonra 2 gün normal adet gibi oldu ama sancım vs yoktu, şu an kasıklarımda batma olmasa hiç ihtimal vermicem ama böyle yaşayıp hamile olanları da okudum, bir şüpheye düştüm, kısmetse cuma günü kan vermeyi düşünüyorum, Allah’ın izniyle vardır inşallah :)